توهمات نوستالژیک من

طنین ِ پیانوی خسته ی من در پاریس

توهمات نوستالژیک من

طنین ِ پیانوی خسته ی من در پاریس

Gloomy Sunday

.

.

.

.

.

یکشنبه ی غم انگیز..


تا شب دوام نمی آورد


در تاریکی و سایه ... 


تنهایی مرا می آزارد


با چشمانی بسته تو از کنارم می روی


تو آرمیده ای و من تا صبح منتظر


سایه های مبهمی را میبینم.. از تو خواهش میکنم

به فرشته ها بگویی مرا در اتاقم تنها بگذارند


یکشنبه ی غم انگیز


چه بسیار شنبه ها تنها در سایه ها


و من امشب خواهم رفت


چشمانم چون شمع پرفروغی می درخشد


دوستان برایم گریه نکنید که مزارم نور باران است


به خانه باز میگردم جانم به لبم رسیده لست


در سرزمین سایه ها تنها به خواب می روم



یکشنبه ی غم انگیز . . . 



ـــــــــــــــــ


+ یکشنبه ی غم انگیز ِ من : ) این یکشنبه رو تا ابد در یاد دارم


+ میگفت آهنگ من یه پیام داره .. متوجهش نمیشم

تو دو هفته 150 نفر با گوش دادنش خودکشی کردن

و بعد هم خودش..

گفتن پیامش اینه هر آدمی واسه خودش شان و غرور داره ... زخمی میشه بهش توهین میشه اما آدم همه اینا رو میتونه تحمل کنه تا لحظه آخر اما وقتی آدم پشت سر هم بد میاره بهتره آدم قید این دنیا رو بزنه و بره اما با غرور ..


-امان از بدبیاری..امان از غرور..امان از این یکشنبه ها-


+ شعر از من نیست




۹۱/۵/۸