توهمات نوستالژیک من

طنین ِ پیانوی خسته ی من در پاریس

توهمات نوستالژیک من

طنین ِ پیانوی خسته ی من در پاریس

یک روز ِ سرد . . .



قدم هاشو نامنظم بر میداشت

باد موهای ژولیده اش رو مرتب میکرد

باد آرومی بود

اما اونو هول میداد

انگار داشت یه متر بالاتر از زمین راه میرفت

تو دلم گفتم خوشبحالش

مثه این بود که تمام دنیا رو تو دستش داره


گاهی زیر لب یه چیزی رو زمزمه میکرد

کسی بهش توجهی نمیکرد

گاهی هم می ایستاد کوله اش رو صاف میکرد

و دوباره قدم بر میداشت

همان قدم های نا منظم


پایش را که زمین میگذاشت

اینبار .... مثل این که زمین پایش را سفت چسبیده باشد

دیگر به این راحتی ها بالا نمی آمد

زمین چنگ میزد به پاهایش ....

خشش خششش صدا میداد


اما باز هم عین خیالش نبود


دم در مغازه ایستاده بودم و در حسرت خوشبختی اش

دیگه داشت نزدیک میشد

اومدم سریع برم تو مغازه

که یه چیزی صورتمو برگردوند


انگار دوتا دست از تو چشماش اومد بیرون زیر چونه ی منو گرفت کشید سمت خودش و گفت تو چشمام نگاه کن


شاید یک ثانیه


یا ۲ ثانیه


و بعد من دیدم . . . دیدم . . .



- او ... مرده بود -



ــــــــــــــــــــــ



+ و ای کاش


هیچوقت


اون ۲ ثانیه اتفاق نمیوفتاد .



+مهر ِ هزار و سیصد و نود




نظرات 6 + ارسال نظر
skellig دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

و خش خش مرگ در گوش زمان....

زیبا بود.... ممنون.

حسین چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ http://ho3yn.ir

او ، مرده بود ..

tofanboy دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

زیادتا عالی افرین واقعا زیبا مینویسی

و تو به من بگو کیستم سعید؟ جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ http://find-me.blogsky.com

سلام
چه حس قشنگی تو نوشته هایت است حسی که از یاد برده بودم
وقتی این متنو می خوندم اتفاقا احساس می کردم یه بچه است که داره طرفت میاد و وقتی که گفتی او مرده فهمیدم کودکی خودت را می گی
چه دوران زیبایی بود
به وبلاگم سر بزن البته دارم پرتو پلا می نویسم اما شاید حس زیبای شما منو زنده کنه
حتما به من سر بزن و یا ایمیل بزن خوشحال میشم بیشتر با هم صحبت کنیم

حسین پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://ho3yn.ir

یه وخ ننویسیا

چشم چشم

احمد دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ http://ahmadrabiey.ir

درود
پیانوی خسته ات طنین زیبایی دارد.لذت بردم از لحظه ای گشت و گذار در میان نوشته هات
عاشقانه شاد و بهروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد